Wyświetlacze LCD jako skuteczne nośniki reklam.




Wyświetlacze reklamowe stają się jednym z najpopularniejszych nośników reklamy zewnętrznej.

W zależności od miejsca zastosowania, występują w rozmiarach wielkoformatowych, średnioformatowych, bądź rozmiarów monitorów instalowanych blisko odbiorców, co dodatkowo przekłada się na lepszy odbiór treści przez odbiorcę. Przekaz kierowany do osób aktywnych zawodowo, które coraz mniej czasu spędzają przed telewizorem i tym samym mniej czasu poświęcają czytaniu tradycyjnej prasy.

Nie jest to również tajemnica dla osób zajmujących się marketingiem, że obecnego klienta trzeba najzwyczajniej "złapać" w miejscu, w którym przebywa, a dzięki Digital Signage jest to możliwe. Nielicznymi z takich miejsc stają się poczekalnie, siłownie oraz salony fryzjerskie. Podczas zabiegu w salonie fryzjerskim duża ilość odbiorców koncentruje swoją uwagę na przekazie reklamowym. Podobne zachowanie możemy zauważyć w poczekalniach i siłowaniach (np. wśród osób korzystając z bieżni lub rowerka).